Trex 600 ESP konverze pro NEU 1912 od powerboats.cz

9/2010 V krátkosti pár řádků k mé další přestavbě. Tento model mě neuspokojoval v seriové motorizaci s motorem Align a 6ti články LiPo. Sáhl jsem opět po motoru z řady NEU, tentokrát z 19-kové řady. Při použití motoru NEU bylo nutné v místě uložení motoru odstranit z obou bočnic příčku, dále ubrousit bočnice až k motorovému loži tak, aby motor o větším průměru, než je rozteč bočnic, přesahoval na obě strany a bočnice mu nebránily.

Z Carbonové prepregové desky o tloušťce 1.5 mm byl vyfrézován CNC set malých bočnic se čtyřmi duralovými podložkami a dvěma sloupky. Do původních hlavních bočnic byly vyvrtány pouze dvě díry ve spodní části a bočnice v tomto místě jsou rozepřené sloupky. Model je osazen motorem NEU 1912, aku LiPo 12S1P 2650mA 40/50C, listy MS Composit Champion 600, serva cyklika Savox SC-1257 TG, vrtulka Savox SH-1290 , gyro Spartan DS 760, hmotnost 3630g. Letový čas díky vysokému napětí a malému proudu až 12 minut, oproti původním 5 minutám se šestičlánkem :-)

9/2010 Setup Trex 600 ESP konverze pro NEU 1912